Uw totale winkelautomatisering in één systeem
Voorraadbeheer, webshop, kassasysteem en relatiemanager. Alles in één met UniShop Retail.
Voorraadbeheer, webshop, kassasysteem en relatiemanager. Alles in één met UniShop Retail.
Een sublieme combinatie. Uw UniShop kassasysteem volledig geïntegreerd met uw Magento webshop. En elke financiële mutatie direct in Exact Online.
U beheert uw Magento webshop(s) volledig automatisch vanuit UniShop. Elk gegeven wordt gesynchroniseerd. Nooit meer dubbel werk, bestanden importeren of handmatige correcties. De besparing is enorm.
Met UniShop voor de Retail heeft u de complete en betaalbare oplossing voor uw winkel in handen.
UniShop verwerkt alle verkoop in winkel en webwinkel. Voorraad is altijd op peil en prijzen en acties zijn overal gelijk.
Door het scannen van barcodes worden artikelen en facturen direct geïdentificeerd. Snel en moeiteloos.
1 broek, 6 maten, 10 kleuren en verkoop in 2 seizoenen. Artikelen en voorraden beheren met UniShop gaat verder dan alleen een nummer en prijs.
Strakke prijskaarten, overzichtelijke offertes, gelikte nieuwsbrieven, een mooie vormgegeven website & webshop. Professioneel met UniShop!
Klantenpassen binden klanten aan uw bedrijf. UniShop kent een loyalty systeem voor spaarpunten & kortingen. Toepasbaar in uw winkel én webshop.
Snel en eenvoudig verschillende rapportages en overzichten maken. Precies weten hoe u er voor staat!
Elke financiële boeking automatisch vanuit UniShop naar de juiste grootboekrekening in uw financiële administratie.
De klant staat centraal. Met de Eventmanager communiceert u, getriggerd door events, volledig geautomatiseerd met uw klanten.
Er zijn vele redenen om over te stappen op UniShop. Maak nu een vrijblijvende afspraak voor een uitgebreide demo om te zien wat UniShop allemaal voor uw bedrijf kan betekenen.
Wij hebben een aantal veel gestelde vragen voor u benoemd.
Staat uw vraag er niet bij? Wij informeren u graag telefonisch of per e-mail.
Of maak een afspraak voor een vrijblijvende persoonlijke demonstratie.
Kan ik de gegevens van mijn huidige programma overzetten naar UniShop?
Ja, wij zetten al uw basisgegevens, zoals klanten en voorraden over naar UniShop.
Is het eenvoudig om over te stappen op UniShop?
Ja, honderden bedrijven zijn u voorgegaan. Maar overstappen vereist wel de nodige aandacht. Van u en van ons. Daarom maken wij, in overleg met u, een uitgebreid stappenplan waarin beschreven staat wie, wat, wanneer moet doen. Afhankelijk van uw bedrijfsomvang duurt het overstappen gemiddeld 1 à 2 maanden.
Kan ik UniShop zien en proberen?
Omdat het overstappen op een nieuw softwarepakket een belangrijke beslissing is, nemen wij uitgebreid de tijd om u de vele mogelijkheden van UniShop te demonstreren en uw wensen te bespreken. Wij doen dat bij voorkeur in alle rust op ons kantoor in Den Haag. Daarnaast zijn er natuurlijk vele enthousiaste referenten.
Kunnen wij met UniShop meerdere webshops onderhouden?
Met UniShop bent u in staat om eenvoudig en op een gebruiksvriendelijke manier meerdere webshops aan te sturen en te onderhouden.
Wij informeren wij u graag over de verschillende mogelijkheden die er zijn.
Kan UniShop ons helpen met het op peil houden van de voorraden?
UniShop kent een slim voorraadbeheersysteem waardoor u nooit mis grijpt maar ook nooit meer op voorraad heeft dan u denkt nodig te hebben. Door uw minimum en maximum voorraad aan te geven genereert UniShop een besteladvies dat zelfs is af te stemmen op seizoensgevoelige voorraden in uw winkel.
Kan UniShop met verschillende seizoenen en collecties omgaan?
UniShop biedt u de mogelijkheid om zelf uw collecties en seizoenen te definiëren. Artikelen kunnen als uitlopend worden geschakeld als een collectie niet meer besteld mag worden.
Wat zijn de systeemeisen voor UniShop?
Klik hier voor een overzicht van de minimale systeemeisen.
Wilt u liever UniShop in de cloud? Wij informeren u graag over de mogelijkheden.
Vul hieronder a.u.b. uw gegevens in.